zondag 29 juli 2018

Kluut met eierschaal

Een wat oudere foto van een kluut die een eierschaal verwijderd van het nest. Ik wist natuurlijk wel dat ik de derde foto had gemaakt, maar was even vergeten dat ik een serie heb, die kwam ik laatst weer tegen 😋. De foto's zijn gemaakt vanaf de openbare weg langs het Wagejot op Texel, de zogenaamde vogelboulevard.
Super om dit zo te zien! Alles werkte mee, mooi licht, vroeg in de ochtend en de vogel die niet wegvloog met de eierschaal, maar er rustig mee wegwandelde. 




Ik heb een dergelijk tafereel later nog enkele malen gezien en gefotografeerd, maar nooit zo mooi. 

2 opmerkingen:

  1. Lieve marion
    Wat heb ik je prachtige foto s gemist. Jij weet altijd de mooiste momenten te fotograferen. Vervelend dat je met je gezondheid door een vervelende periode bent gegaan. Hoofd omhoog het komt weer goed!!!! Gezondheid is toch het kostbaarste wat er is. Hoop dat je veel foto s gaat maken en plaatsen natuurlijk.
    Heerlijke week gewenst en hartelijke groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk dank, lieve Marijke, voor je fijne en hartelijke commentaar, dat doet goed. Lieve groeten, Marion

      Verwijderen