zondag 5 augustus 2018

Geel op geel

Ik blijf even op Texel: eind mei zag ik daar een gele kwikstaart vliegen over een veld met bloeiend koolzaad. Ja, dan moet er natuurlijk gepost worden om wat foto's te maken. Vreemd genoeg kan ik me op zo'n moment afsluiten voor bijtjes die overal rondzoemen (er stonden bijenkasten naast het veld), normaal zou ik schichtig rond kijken of ze niet te dichtbij komen...

Het was heerlijk daar! 💛💛



Andere dag, ander licht



Hieronder een meer blauwe achtergrond 💛💙


De dame was ook aanwezig 😀


Het was weer genieten op ons mooie eiland!

3 opmerkingen:

  1. Tjonge, wát een fraai gezicht. Eigenlijk net zo mooi als op rode tulpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the lighting that you used for these photos. These pictures are so vivid and clear. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's. Ik lees je berichten altijd met veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen